«کمپانی اسپانیایی» اسپانسر جدید تیم ملی فوتبال ایران شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از این که اواسط مرداد ماه قرارداد فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران با شرکت آل اشپورت به پایان رسید، کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فو‌تبا‌ل به دنبال انتخاب اسپانسر برای البسه تیم ‌ملی بود.

در نهایت کمپانی "جوما" که یک شرکت اسپانیایی است به عنوان اسپانسر البسه تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران انتخاب شد و قرار است ظرف روزهای آینده قرارداد همکاری امضا شود.

به ‌این‌ ترتیب پس از سال‌ها سایه آل اشپورت از سر فو‌تبا‌ل ملی ایران برداشته شد. تیم ‌ملی ایران تنها تیم ملی در دنیا به حساب می‌آمد که از لباس‌های این برند آلمانی استفاده می‌کرد.

از آن طرف نگاهی به تیم‌هایی که از البسه "جوما" استفاده می‌کنند نشان می‌دهد که این برند به 14 تیم ‌ملی خدمات ارائه می‌کند.

کشورهای هندوراس، نیکاراگوئه، تیرینیداد و توباگو، کوبا، کنیا، سیشل، زیمباوه، بنگلادش، قرقیزستان، مالدیو، ازبکستان ، بلغارستان، گالیسا و رومانی، 14 تیم ملی در دنیا هستند که از البسه این برند اسپانیایی استفاده می‌کنند.

تبلیغات

داغ ترین اخبار

تبلیغات

جدیدترین اخبار