تکریم ارباب‌رجوع هدف بیمه‌کوثر است

رییس اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایت‎های بیمه‌کوثر گفت: شرکت بیمه‌کوثر سعی دارد با شناسایی مشتریان، راضی نگه‌داشتن و تبدیل آن‌ها به مشتریان همیشگی، حفظ مشتریان وفادار، توسعه شبکه فروش و پاسخ‌گویی مناسب به مشتریان در اسرع‌وقت در راستای تکریم ارباب‌رجوع گام بردارد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، هوشنگ زریون افزود: کارشناسان این اداره تلاش می‌کنند تا وظایف و مأموریت‌های خود را در زمینه دریافت و پاسخ‌گویی به ‌هرگونه مشکل‌، سئوال، ابهام‌، پیشنهاد و انتقاد مشتریان به‌نحو مطلوب به انجام برسانند.

زریون از پاسخ‌گویی مؤثر به 733 پیام دریافتی از مشتریان در شش‌ماهه اول سال‌جاری خبرداد و گفت: در این بازه زمانی پاسخ‌گوی سئوال‌های مشتریان در بخش ارتباطات مردمی پرتال بیمه‌کوثر، سامانه پیامک، شکایت‌های واصله از بیمه مرکزی (سنهاب) و شکایت از سازمان‌های نظامی و غیرنظامی بوده‌ایم.

وی افزود: در این دوره پاسخ‌گویی به بیش از 1500 تماس تلفنی صورت گرفته است.

رئیس اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات شرکت بیمه کوثر با بیان اینکه کمترین سهم سئوال‌ها و پیام‌ها مربوط‌ به بیمه عمرو سرمایه‌گذاری بود، افزود: در این دوره سئوال‌ها و پیام‌های واصله در رابطه با بیمه‌های اتومبیل و درمان بالاترین میزان را به‌خود اختصاص داده است.

وی یادآورشد: این شرکت موفق شد در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، برای سومین سال متوالی، تندیس روابط‌عمومی برتر در رشته تکریم ارباب‌رجوع را از آن خود کند.

انتهای پیام

تبلیغات

داغ ترین اخبار

تبلیغات

جدیدترین اخبار